DNA Profiling

Vaak krijgen we op allerlei manieren adviezen met betrekking tot voeding, lifestyle, sport etc. Zo vaak zelfs dat steeds meer mensen zich afvragen: Hoe zit dat nu? DNA Profiling is een manier om precies te weten te komen hoe jouw lichaam op een aantal manieren functioneert. Je kunt dan zelf bepalen wat goed is voor jou. Persoonlijker dan dit is er op dit  moment nog niet.

DNA Profiling kan gebruikt worden als basis voor een behandelplan, maar ook om jezelf beter in je lijf te voelen, of om te kijken hoeveel rust je nodig hebt, welke activiteiten bij je passen. En veel meer.

Je ziet in het DNA Profiling rapport jouw scores en het daarbij horende advies op de hoofdpunten:

  1. BRAIN PERFORMANCE (o.a. stressverwerking, geheugen, leervermogen, pijngrens)
  2. PHYSICAL PERFORMANCE (o.a. spierkenmerken, krachtvermogen, conditioneel vermogen, hart vermogen, spierverzuring, herstel na trainen, blessure risico’s, vetverbranding)
  3. RECOVERY FACTORS (o.a. oxidatieve stress, ontgifting, ontstekingsgevoeligheid, methylering)
  4. LIFESTYLE FACTORS (o.a. BMI, caffeine, alcohol gevoeligheid, gluten intolerantie, gewichtsmanagement, de behoefte tot ontspanning en fysiek inspanning, behoefte aan dag- en zonlicht)
  5. MACRONUTRIENTS (o.a. bloed glucose metabolisme, cholesterol, reactie op koolhydraten, op verschillende vetten en op een proteinerijk dieet)
  6. MICRONUTRIENTS (o.a. behoefte aan specifieke vitamines en mineralen)
  7. VOEDINGSPLAN

Hiervoor heb ik een samenwerking met Genecoach